Digitalt kartarkiv för Isak Jonsson
|
Logga in
Alla användare
|
Språk:
Svenska
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
Visa vägval
Dölj vägval
|
Visa översiktskarta
Dölj översiktskarta
|
KML
|
Tillbaka
<< Ostlöpet H21 (2018-09-01)
|
AOOK stafettøkt (2018-09-08) >>
O-morgen #118 (2018-09-05)
Kategori:
Trening
Karta/område:
Pipenhus
Sträcka:
6.6 km
Tid:
70:30
3D Rerun
"Ta seg inn"-trening i par med Bojan fram til 10. Stort sett grei kontroll, men bommer og feilstempler til 5. Ellers godt fornøyd med å ta meg inn såpass greit mange steder. Kompassløpinga er ok minus med feilstempling på 12. Skjønte på vei til 13. at jeg var for langt til høyre. Avslutninga er ok.
Visa kommentarer
Dölj kommentarer
(
0
)
Lägg till kommentar
Namn:
E-post:
Spara