Digitalt kortarkiv for Isak Jonsson
|
Log ind
Alle brugere
|
Sprog:
Dansk
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
Vis vejvalg
Skjul vejvalg
|
Vis oversigtskort
Skjul oversigtskort
|
KMZ
|
Tilbage
<< Ostlöpet H21 (01-09-2018)
|
AOOK stafettøkt (08-09-2018) >>
O-morgen #118 (05-09-2018)
Kategori:
Trening
Kort/område:
Pipenhus
Distance:
6.6 km
Tid:
70:30
3D Rerun
"Ta seg inn"-trening i par med Bojan fram til 10. Stort sett grei kontroll, men bommer og feilstempler til 5. Ellers godt fornøyd med å ta meg inn såpass greit mange steder. Kompassløpinga er ok minus med feilstempling på 12. Skjønte på vei til 13. at jeg var for langt til høyre. Avslutninga er ok.
Vis kommentarer
Skjul kommentarer
(
0
)
Indsæt ny kommentar
Navn:
E-post:
Gem