Dijital Orienteering Harita Arsivi : Øystein Sørensen
|
Giris
Tüm kullanicilar
|
Dil:
Türkçe
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
<< Geri
<< Postplukk (16/04/2014)
|
Kolmårdsmedeln (19/04/2014) >>
Stigtomtakavlen (17/04/2014)
Kategori:
Konkurranse
Harita/bölge:
Björken
Organizasyon:
OK Hällen
Ülke:
Sverige
Disiplin:
Stafett, natt
Ayak:
2
Sonuçlar
Prøvde å orientere, men falt ut og gjorde småbommer hele tiden. Jeg hadde ikke helt dagen, og terrenget var supervanskelig. Ble frustrert over at jeg måtte jogge for å klare å følge med på kartet, og syntes det gikk kjempesakte. Bommer litt på andre. Løper meg deretter helt bort på vei til 5, da jeg prøver å løpe fort på stien, men ender opp med å miste den. Fra femte og inn blir det ingen store postbom, men jeg har overhodet ingen flyt i orienteringa, og står masse stille inni postringene.
Kan konkludere med at jeg ikke behersket nattorientering i dette terrenget denne kvelden. Løpet kunne nok blitt annerledes om jeg hadde fått heng på noen gode løpere, men det er ingen unnskyldning for å løpe dårlig.
Yorumlari göster
Yorumlari gösterme
(
0
)
Yeni yorum gönder
Ad:
E-posta:
Kayit