Digitalt kortarkiv for Øystein Sørensen
|
Log ind
Alle brugere
|
Sprog:
Dansk
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
Tilbage
<< Postplukk (16-04-2014)
|
Kolmårdsmedeln (19-04-2014) >>
Stigtomtakavlen (17-04-2014)
Kategori:
Konkurranse
Kort/område:
Björken
Arrangør:
OK Hällen
Land:
Sverige
Disciplin:
Stafett, natt
Etape:
2
Resultat
Prøvde å orientere, men falt ut og gjorde småbommer hele tiden. Jeg hadde ikke helt dagen, og terrenget var supervanskelig. Ble frustrert over at jeg måtte jogge for å klare å følge med på kartet, og syntes det gikk kjempesakte. Bommer litt på andre. Løper meg deretter helt bort på vei til 5, da jeg prøver å løpe fort på stien, men ender opp med å miste den. Fra femte og inn blir det ingen store postbom, men jeg har overhodet ingen flyt i orienteringa, og står masse stille inni postringene.
Kan konkludere med at jeg ikke behersket nattorientering i dette terrenget denne kvelden. Løpet kunne nok blitt annerledes om jeg hadde fått heng på noen gode løpere, men det er ingen unnskyldning for å løpe dårlig.
Vis kommentarer
Skjul kommentarer
(
0
)
Indsæt ny kommentar
Navn:
E-post:
Gem