Stigtomtakavlen (17-04-2014)
Kategori: Konkurranse
Kort/område: Björken
Arrangør: OK Hällen
Land: Sverige
Disciplin: Stafett, natt
Etape: 2
Prøvde å orientere, men falt ut og gjorde småbommer hele tiden. Jeg hadde ikke helt dagen, og terrenget var supervanskelig. Ble frustrert over at jeg måtte jogge for å klare å følge med på kartet, og syntes det gikk kjempesakte. Bommer litt på andre. Løper meg deretter helt bort på vei til 5, da jeg prøver å løpe fort på stien, men ender opp med å miste den. Fra femte og inn blir det ingen store postbom, men jeg har overhodet ingen flyt i orienteringa, og står masse stille inni postringene.

Kan konkludere med at jeg ikke behersket nattorientering i dette terrenget denne kvelden. Løpet kunne nok blitt annerledes om jeg hadde fått heng på noen gode løpere, men det er ingen unnskyldning for å løpe dårlig.
Vis kommentarer (0)
 
Stigtomtakavlen (17-04-2014)