Digitalt kartarkiv för Bojan Blumenstein
|
Logga in
Alla användare
|
Språk:
Svenska
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
Visa vägval
Dölj vägval
|
Visa översiktskarta
Dölj översiktskarta
|
KML
|
Tillbaka
<< AOOK downhill (2018-11-16)
|
O-morgen #124 (2018-11-21) >>
Mandagsrenn #1 (2018-11-19)
Kategori:
Trening
Sträcka:
9.88 km
Tid:
68:40
3D Rerun
Morsom natt-o økt på kart uten stier.
Kommer godt inn i kartet, og får en liten luke tidlig i løpet.
Så blir det litt dårlig inn i post 4 og gruppa samler seg igjen.
På post 5 var det mange som sleit litt. Føler pluselig at mange bare løper videre, mens jeg er ganske sikker på at vi (eller i hvert fall jeg) ikke ha vært på posten min enda. Surrer litt rundt og finner skrenten min til slutt.
Er alene i skogen og løper litt på på veivalget til post 6 (gjennomfører dog ganske dårlig) for å ta inn litt folk igjen.
Bra løping til 7, 8 og 9 gjør at jeg kommer meg opp i tetgruppa igjen.
Til post 10 blir det igjen en liten bom inn i posten, men på rundtveivalget til 13 kommer jeg igjen sammen med teten til psoten.
Post 14 er jeg riktig i utgangspunktet, men blir usikker fordi høydepunktet var svært liten, og det virket som Nordberg "stemplet" et annet sted.
Bra på de siste 2 postene.
Totaltsett lett i beina, o-glede og moral på topp, men en del å hente o-teknisk (spesiell inn i postene).
Visa kommentarer
Dölj kommentarer
(
0
)
Lägg till kommentar
Namn:
E-post:
Spara