NM stafett (16.09.2018)
Kategori: Konkurranse
Kart/område: Takserås
Arrangør: Vegårshei IL
Disiplin: Stafett
Etappe: 1
Distanse: 8.16 km
Tid: 50:43
1. etappe for NSK 3. Laget var bra og var forberedt på å gjøre jobben på 1. Kommer dårlig i gang fra start. Står fortsatt oppreist uten hånda på kartet når skuddet går etter at det tok kort tid fra de sa at det var 20 sek igjen til skuddet kom. Blir stressa fra start og veivalget til 1. blir dårlig. Får posten greit men vet at jeg er et stykke ned i køen. Blir dratt med av gjengen fra B-gaflinga mot 2. og skjønner lite når de stempler. Surrer rundt en stund før jeg finner ut av det. Forbanna på meg selv, men innstilt på å skjerpe meg og gjøre jobben helt til mål. Får 3. greit og tror nok ned 4. er bra. Unøyaktig inn i posten og gjør en ny bom. Greit videre derfra. Litt små sleiver inn mot passering. Forsøker å nullstille så godt jeg kan på passering for å avslutte greit. Mister hodet helt til 13. og tiden raser avgårde igjen. Derfra og inn er det greit men er ufokusert og løper dårlig. Ekstremt skuffet i mål. Løper på en måte som ikke er ok å gjøre på stafett og kan ikke annet enn beklage til de andre på laget. Forhåpentligvis kan jeg vel ta revansj allerede på søndag.
Vis kommentarer (2)
 
NM stafett (16.09.2018) NM stafett (16.09.2018)