Bojan Blumenstein orienteerumiskaartide digi-kogu
|
Sisene
Kõik kasutajad
|
Keel:
Eesti
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
Kuva teevalikud
Peida teevalikud
|
Kuva ülevaatlik kaart
Peida ülevaatlik kaart
|
KMZ
|
Tagasi
<< Einarbusamling #3 (2018-12-07)
|
Einarbusamling #5 (2018-12-08) >>
Einarbusamling #4 (2018-12-08)
Kategooria:
Trening
Distants:
8.92 km
Aeg:
88:54
3D Rerun
Per Fosser var løypelegger for dagens økt. Ble igjen en del kutting på grunn av tunge løpsforhold i snøen. Løper ut tidlig for å unngå å løpe i tråkk. Syns jeg orienterer bra. Har god kontroll og en god følelse underveis. Syns det er bra å trene litt mer på slike langstrekk som til post 11. Ser nå at gjennomføringen min ikke var helt optimalt. Halvveis på strekket skulle jeg egentlig løpe opp det lysegrønne søkket, men løper opp litt lengre til høyre for det. Ellers bra gjennomført langstrekk.
Fra 12 kutter jeg til 16. Men så møter jeg Elias og han overtaler meg til å bli med på de neste tre postene til. På vei til post 17 kutter Elias og løper til mål. Jeg ser på klokka og føler at jeg også har hatt nok av dagens føste økt.
Kuva kommentaarid
Peida kommentaarid
(
0
)
Lisa kommentaar
Nimi:
E-post:
Salvesta