Harry Lagert #4 (2018-10-17)
Kategooria: Konkuranse
Distants: 4.44 km
Aeg: 23:11
Ble nummer 2 bak Bjørn på dagens fellesstart. Følte meg sprek og god o-teknisk. Desverre begynte lykta å klikke allerede til første post. Grunnen er nok at jeg glemte batterivesten min, og derfor måtte bruke en ekstra ledning slik at ledninga ble lang nok for å få batterien i baklomma i buksa mi. Denne kabelen er desverre ganske dårlig. I starten gikk det fortsatt greit når lykta bare av og til slo seg av. Løp deler av pentagramgaflingen alene i tet. Men så tok Bjørn og Sven meg inn, og lykta ble ganske dårlig. Ut av pentagramgaflingen var lykta mer av enn på, og jeg var nødt til å løpe sammen med noen. Følte meg sprek, men måtte ha noen som løp foran meg og yste veien. Løp bak Bjørn helt til mål. Bra at det var teten da :-)
Kuva kommentaarid (0)
 
Harry Lagert #4 (2018-10-17) Harry Lagert #4 (2018-10-17)