Digitalt kartarkiv for Isak Jonsson
|
Logg inn
Alle brukere
|
Språk:
Norsk
Česky
Dansk
Deutsch
Eesti
English
Español
Français
Italiano
Magyar
Norsk
Português
Svenska
Türkçe
|
DOMA 3.0.11
Vis veivalg
Skjul veivalg
|
Vis oversiktskart
Skjul oversiktskart
|
KML
|
<< Tilbake
<< Ostlöpet H21 (01.09.2018)
|
AOOK stafettøkt (08.09.2018) >>
O-morgen #118 (05.09.2018)
Kategori:
Trening
Kart/område:
Pipenhus
Distanse:
6.6 km
Tid:
70:30
3D Rerun
"Ta seg inn"-trening i par med Bojan fram til 10. Stort sett grei kontroll, men bommer og feilstempler til 5. Ellers godt fornøyd med å ta meg inn såpass greit mange steder. Kompassløpinga er ok minus med feilstempling på 12. Skjønte på vei til 13. at jeg var for langt til høyre. Avslutninga er ok.
Vis kommentarer
Skjul kommentarer
(
0
)
Skriv ny kommentar
Navn:
E-post:
Lagre